~T8!

Gud vad trött man är!

Har pluggat ungefär hela dagen & känner mig väldigt utmattad. Ska nog ta en dusch snart..<3 Några av mina vänner arbetar med ett projekt till T8 (om ni inte vet vad det är kan ni kolla in ett inlägg under kategorin "Allmänt" där jag berättar kort om vad det är). Det är 3 st som arbetar med det intensivt (eftersom vi andra antingen inte ör med eller är på en annan lektion, t.ex syslöjden) vart dock oerhört glad idag när jag såg att de hade frågat vädligt många i vår klass över Skype. Jag kunde tyvärr inte komma, men en vän till mig skickade en snap där 3 st hade åkt dit för att hjälpa dom <3 Gud vilken härlig klass man har :) 

På torsdag taggar vi universitetet där vi ska tävla med våran "maskin". Ska bli verkligen kul att få se hur den fungerar och om vi kommer vidare. Hoppas så mycket på att vi gör det, för jag vet att vi kan! Vi har dock en någorlunda svår konkurrens har jag för mig :/ Men, vår klass är väldigt bra på sånt! 

Jag ska förmodligen lägga upp ett inlägg på bloggen om hur det gick med tävlingen. WOHO! 

Tack! <3
My day | 8, bästa klassen, klass, min dag, plugg, skola, t8, teknik 8, trött, uppfinningar | |